Om Orkdal
Politikk
Administrasjon
Selvbetjening
Toppbilde for Orkdal kommune, klikk på bildet for å gå til forsiden.
Her er du nå:  Hovedsiden / Selvbetjening
Minsk fontstørrelsen
Øk fontstørrelsen
Til forsiden
Nettstedskart
Legg til i mine favoritter
Utskrift
Info in English
Turistinformasjon
SELVBETJENING  

Digital post til deg

I fremtiden vil du få en sms på mobiltelefonen eller e-post med beskjed om at du har mottatt svar på din henvendelse til kommunen. Her får du informasjon om løsningen og hvordan du setter opp varslingstjeneste og delegerer roller og tilganger i Altinn.

Lenke til informasjon om: Digital post til deg.

Elektroniske skjema

De fleste av våre skjema er elektroniske, og kan fylles ut på nett og sendes elektronisk til vårt postmottak.
Noen skjema må fortsatt skrives ut, fylles ut for hånd, undertegnes og sendes med post.  

Klikk her for å få se: Elektroniske skjema A - Å

Klikk her for å få se: Elektroniske skjema etter tema (LOS-struktur)

Sist oppdatert: 26.01.2016

Kontaktinformasjon

Orkdal kommune, Rådhuset
Besøksadresse: Allfarveien5
Postadresse: Postboks 83,
                   7301 Orkanger
Telefon: 72 48 30 00

E-post: postmottak@
orkdal.kommune.no


Org.nr. 958 731 558

For deg som vil finne informasjon selv

Tjenestene kan brukes av alle som har tilgang til internett, og er tilgjengelig uavhengig av rådhusets åpningstider. Målet er bedre service og tilgjengelighet.

Bibliotekets bokbase
Søke, reservere, bestille eller få oversikt over lån.
Lenke til: Orkdal folkebiblioteks bokbase

Efaktura
Lei av å taste KID-nummer når du betaler regninger over nettbank?
Lenke til: Informasjon om efaktura

Innsyn
Postlister, saklister og protokoller for politisk behandling.
Lenke til: eInnsyn

Kart
Klikk i kartet for ønsket område.
Lenke til: Kartsøk i Orkdal

Min arbeidsplan
For ansatte i Orkdal kommune.  Man må være registrert bruker i GRS.
Lenke til: Innlogging MinArbeidsplan

Orkdal kommune, Rådhuset - Alfarveien 5, 7301 Orkanger, tlf: 72 48 30 00, e-post: , Org.nr. 958 731 558